Powered by Blogger.

Episod Baharu 2013

Assalamualaikum...hai..hai..hai..akhirnya sampai juga ke tahun yang baharu... huhuhu... ermmm... setelah lama menunggu akhirnya hari ini tiba jua...ermm.. tanggal 1-1-2013 aku mula melangkahkan kaki masuk ke dalam dunia perniagaan kecantikan & kesihatan...menguatkan aku untuk terus aktif  nak tahu kenapa...hahah...thema aku tahun ni semestinya "MERAH"...fuhhh membara...aku melihat ramai antara penggiat MLM khususnya yg fokus kepada kecantikan dan kesihatan ni...senang citer bab2 langsing badan ni kan...masing2 kalau gemuk wahhh bertudung baik...baju pun longgar jer...tapi bila dah kurus aduhhh...tudung pun buka...apatah lagi baju..ermmm..macam tak cukup kain...it's ok..aku akan perbetulkan niat.. sambil berniaga ...sambil berdakwah i'allah aku akan terapkan kepada semua kenalan aku tentang perkara ni...dengan itu aku perkenalkan 2 produk yg sangat mengagumkan.. enjoy.. biarkan modelnya begitu...jangan kita yg muslim jadi begitu ok kawan2...jom....  just click ok.. https://www.facebook.com/elkenperisaiutara 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment